Princess Airlines



H Princess Airlinesωδικοί IG / PER] ήταν η τρίτη κατά σειρά απ'οπειρα των ανθρώπων της Venus, μετά το αποτυχημένο πείραμα της Summer Express, η οποία πέταξε λιγότερο από έξι μήνες και το αεροσκάφος της κατασχέθηκε αρχές του 1998 από την AMTEC (παρουσίαση της Summer Express εδώ), από την οποία το είχε μισθωσει. Ιδρύθηκε λίγο μετά το κλείσιμο της Summer Express. Γρήγορα θα αποδεικνύοταν ότι ήταν άλλη μια εταιρεία «φούσκα» με σκοπό την «αρπαχτή». Αλλά με τη σειρά, ένα ένα. Συνεργάστηκε στενά με το ελληνικό ταξιδιωτικό γραφείο Siokas Reisen, από το Reutlingen της Γερμανίας. Μετέφερε για λογαριασμό του περίπου 20.000 επιβάτες.

Το πρώτο αεροσκάφος ήταν ένα BOEING 737-3Q8 (SX-BFTcn 24470/1765) το οποίο παρέλαβε στις 20.05.1998, μισθωμένο απο την AAR, ενώ στις 30.12.1998 μισθώθηκε από την Air Global για πτήσεις στην Πορτογαλία για εννιά μήνες. Το αεροσκάφος που ακολούθησε ήταν ένα BOEING 737-2P5Adv (SX-BFXcn 21440/502) το παρέλαβε στις 02.04.1999, μισθωμένο από την ΕΑ-727 (μια εταιρεία που εμφανίστηκε από το πουθενά και έφυγε στο πουθενά, λίγα χρόνια μετά). Το αεροπλάνο έλαβε τίτλους Princess Airlines by Siokas Reisen, με αποτέλεσμα η εταιρεία να συνδεθεί λανθασμένα οτι ανήκε στο εν λόγω ταξιδιωτικό γραφείο. Με αυτό το αεροπλάνο μετεφέρε το γραφείο τους πελάτες του από τη Γερμανία στην Ελλάδα (κυρίως Κρήτη) και τουμπάλιν. Το service που δίνονταν ήταν ανύπαρκτο, αναφορές ότι το αεροπλάνο έσταζε στην καμπίνα των επιβατών έκαναν λίγο μετά την εμφάνιση τους. Οι φροντιστές δεν ήξεραν καν αγγλικά (πόσο μάλλον γερμανικά) με ελάχιστες εξαιρέσεις. Τέλη Ιουλίου 1999 το Siokas Reisen κήρυξε πτώχευση, εγκλωβίζοντας έτσι πάνω από 1000 επιβάτες στην Ελλάδα. Η Princess Airlines αρνήθηκε τη μεταφορά πίσω στη Γερμανία, μιας και το γραφείο χρωστούσε πολλά λεφτά και στην ίδια. Το SX-BFT επεστράφη στην εταιρεία στις 15.09.1999 από την Air Global, αλλά εκείνη την εποχή και η ίδια η Princess είχε πολλά οικονομικά προβλήματα. Το Νοέμβριο του 1999 το SX-BFX άφησε την εταιρεία. 'Ενα BOEING 737-35B (SX-BFYcn 24238/1626) ήταν να προστεθεί εκείνη την εποχή στο στόλο, αλλά η κίνηση δεν έγινε ποτέ. Τον Ιανουάριο του 2000 η εταιρεία κήρυξε πτώχευση αφήνοντας χρέη πολλών εκατομμυρίων, όπως ακριβώς και η Venus στην εποχή της.

Η εταιρεία πετούσε από Αθήνα, Ηράκλειο και άλλα ελληνικά νησιά κυρίως προς Γερμανία και σκανδιναβικές χώρες προορισμούς όπως: Στουτγκάρδη, Μάλτα, Νυρεμβέργη, Ντύσσελντορφ, Αμβούργο, Μπορντό.

Με την εταιρεία πέταξαν τα ακόλουθα αεροσκάφη: